Sönder?

Hejhej. Dagen rullade väl på hyffsat snabbt. Tråkiga gamla vanliga grejer i olika grupper bara. Efter Mälarhöjdsbadet så stack jag och Isolde hem till mig. Sen var vi lite sociala och träffade några utomhus och nu sitter jag här hemma och pratar i telefon. Ska åka och köpa nya skor alldeles strax, mina gick sönder påväg hem och då har jag nästan bara ett par till som jag använder .. Får se vad jag hittar på ikväll, går nog ut. Här kommer en dagens också!

Humör - Mår väl okej
Borde göra - Träna
Frisyr - Utsläppt
Outfit - Shorts, vit topp och UCLA-tröja
Vill ha - Höstkläder
Längtan - Staterna i vinter
Beroende - Starbucksmint
Tråkigaste - Linns sista dag
Roligaste - Söta sms
Låt - A higher love, DJ Jurgen
Person - Isolde hjärtat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0