Linn Hansen



Nu är det så, att jag ska ta och berätta om den här tjejen. En tjej jag har känt i två år nu. En tjej som alltid gör mig på ett bra humör, som gör mig sällskap på tråklektioner. Älskling, kommer du ihåg allting lika bra som jag gör? "Små tjockisar, tjockisar, tjockisar. Som sitter och stickar, stickar, stickar!" Ojojoj, helt oslagbart. Och nu .. Nu försvinner hon nästan från oss. Det är inte kul, men jag är glad för din skull gumman. Jag vill bara att du ska veta. Du ska veta hur mycket jag kommer sakna dig. Har väl inte alltid varit den bästa, men du ska veta att du är underbar! Min lilla sötnos, piff och puff föralltid? Med likadana Adidas och hela alltet? Imorgon är vår sista riktiga dag tillsammans. Och den ska bli bäst.
Jag glömmer det aldrig ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0