Höst?

Okej, imorgon börjar fucking skolan igen. Visst, det kanske är kul dom första dagarna och träffa alla igen och se hur alla har förändrats. Men sen blir det bara sjukt segt, men that's life helt enkelt. Och nu när vädret är äckligt grått så får man ju en känsla av att det är höst ute. Men jag är en av dom som fortfarande tror att det är sommar. För det är ju fortfarande bara augusti? Men inte blir det bättre av att det bara är en massa stövlar, jackor och tjocka kläder i affärerna. Go summer! Fast hösten är ju så himla mysig på alla sätt, men den kan gärna vänta lite för min del. Min sommar har ändå varit väldigt bra. Två veckor i Trosa, Spanien och Grekland med Isolde. Det skulle inte kunna bli mycket bättre. Har inte haft så mycket tid över för familj och släkten som jag annars brukar träffa ganska ofta. Och ingen skärgård, herregud? Kan ju inte säga att den blev riktigt som jag tänkt mig heller. Men helt okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0